سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
تدبر در قرآن
آیه قرآن
کاربردی
ابر برچسب ها

 

بنام خدا

حتما درباره گروه تروریستی وهابی بوکو حرام شنیده اید همان گروهی که در نیجریه به نام اسلام و با ذکر الله در حال جنایت هستند!

دختران ربوده شده توسط بوکو حرام

نمیدانم قوانین جام جهانی فوتبال به چه شکل است و آیا امکان ابراز عقیده و انجام یک حرکت نمادین وجود دارد یا نه! اما اگر فوتبالیستهای ایرانی به عنوان سفیران ملت ایران در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان، در شروع بازی با نیجریه به نوعی ابراز همدردی با ملت نیجریه بکنند و نشان دهند که ملت ایران از این نوع اقدامات و تفکرات تروریستی بیزار است، قطعا کار خوب و تاثیر گذاری است!

فوتبال ایران و نیجریه

شاید حتی تماشاگران هم با یک شعار هماهنگ به زبان انگیسی یا هر زبان دیگری که مناسب باشد بتوانند فرهنگ صلحجویانه ایرانی اسلامی را به نمایش بگذارند!

اگر موافقید این پیشنهاد را جدی تر در رسانه های مختلف مطرح کنید!

یاعلی!

 







 

دیشب نیم ساعت آخر برنامه پایش را میدیدم که آخر برنامه متوجه شدم قهرمان هفته که از طرف مردم انتخاب شده یک سرگرد است که به دلیل اجرای عادلانه قانون و تن ندادن به تبعیض در اعمال قانون ناجوانمردانه سیلی خورده است!

خیلی تعجب کردم و بشدت ناراحت و عصبانی بودم طوری که ضربان قلبم را میشنیدم!

تنها چیزی که اندکی بنده را آرام میکرد لحن قاطع و شجاعانه دکتر مرتضی حیدری بود که محکم گفت آقای فرماندار خودشان زودتر استعفا دهند وگرنه هفته دیگر نامشان را خواهیم گفت!

تحقیق کردم ببینم ماجرا چی بوده که متن زیر را در سایتها پیدا کردم:

عکس سرگرد وظیفه شناس عادل حیدری

 ""سرگرد عادل حیدری پلیس وظیفه شناسی که به خاطر اعمال قانون از فرماندار یکی از شهرستان های استان کرمانشاه سیلی خورده بود با رای بییندگان سیما به عنوان قهرمان هفته انتخاب شد .
برنامه پایش شب گذشته در بخش قهرمان هفته ، با معرفی سه گزینه از بینندگان خواست تا با رای خود قهرمان هفته را انتخاب کنند ، در بین گزینه های سرگرد عادل حیدری پلیس وظیفه شناسی که بخاطر اعمال قانون از فرماندار یکی از شهرستان های استان کرمانشاه سیلی خورده بود ، پستچی گلستانی که ده میلیون تومان وجه نقد و راننده تاکسیرانی شیراز که چک 20 میلیونی را به صاحبانشان برگشت داده بودند ، سرگرد حیدری به عنوان قهرمان هفته انتخاب شد .

هفته گذشته فرماندار مذکور که ظاهراً در یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سرعت غیرمجاز درحال حرکت بوده با اخطار پلیس مواجه شده و مجبور به توقف می‌شود.
پس از گفتگو با سرگرد راهنمایی و رانندگی، راننده خودرو (فرماندار) به طمع رهائی از اعمال قانون توسط پلیس، خود را معرفی کرده اما با مقاومت مأمور راهنمایی و رانندگی مواجه می‌شود. اصرار پلیس وظیفه شناس به اعمال قانون باعث می‌شود آقای فرماندار با سیلی به گوش مأمور راهنمایی و رانندگی بنوازد. ""

 

بنظرم میرسد که صدا و سیما میتواند به قدرت رسانه و همراهی مردم صاحبان قدرت و ثروت را وادار به تمکین از قانون کند! یعنی چی که مسئولین حاضر به پاسخگویی به مردم نیستند و در مناظره ها و برنامه های انتقادی سیما شرکت نمی کنند!

شجاعت دکتر حیدری در رسانه و سرگرد حیدری در سطح جامعه باید آغازی بر پایان فرار از مسئولیت مسئولین و تبعیض دربرابر قانون باشد! انشاءالله !

 







 

آقای روحانی تازه دارد با تمام وجود درک میکند که کار رئیس جمهوری اصلا آسان نیست به منتقدان دولت میگوید بیایید ببینید ما چه گیری افتاده ایم، شما خیال میکنید میشود با این کدخدا و اربابش به نتیجه برد برد رسید؟! اول باید مثل من از حقوق و سیاست سررشته داشته باشید، منطقه را خوب بشناسید (البته مثل من!) بعد شناسنامه بگیرید، باسواد بودنتان را هم با تعریف از ما ثابت کنید، بعد میتوانید خیلی آرام طوری که مردم نامحرم نشنوند به ما انتقاد غیر تخریبی کنید همراه با ارائه راه حلهای کاملا کاربردی و صد البته معتدل!

 







آقای لاریجانی! چه چیزی در اروپاییها دیده اید که بنظرتان دزدانه ملاقات کردن با فتنه گران دون شأن آنهاست؟؟!!
مگر تاریخ اروپا و غرب از زمان قرون وسطی تا همین امروز چیزی جز تجاوز و دزدی است؟! مگر این وارثان دادگاههای تفتیش عقاید که امروز مکالمات و مکاتبات از صدر تا ذیل مقامات و مردم عادی را شنود میکنند تا ببینند چه کسی چطور فکر میکند، خود را به قانونی مکتوب ملزم میدانند، که ما نگران بداخلاقی آنها باشیم!؟؟
شأن اروپا و فرهنگ بی فرهنگ غرب، همان شأن شوالیه های جنگهای صلیبی است، که طومار جنایتهایشان با تمام طول و عرضش، شرمنده ی سیاهه ی جنایات جنگهای جهانی اول و دوم و همینطور کشتارهای مستقیم و غیرمستقیم ملتها در سراسر جهان شده است!!!
خانم کاترین اشتون خود یک فتنه گر است که در کف خیابانهای اوکراین به فروشندگان استقلال آن کشور پیوسته بود و خیانت به دموکراسیِ ادعائیِ خودشان را تمرین میکرد!!! خیانت چیزی است که همیشه در طول تاریخ بشر مشمئز کننده ترین رفتارها بوده، بخصوص خیانت به یک ملت و فروش استقلال!!!
فرهنگ غرب غالبا بر رذایل اخلاقی هویت گرفته. این امر در فیلمهای سراسر خشونت و ددمنشی، دزدی، تجاوز و انواع و اقسام جنایت و ظلم علیه نفس خود و دیگران تا حیوانات و محیط زیست دیده میشود! این فیلمها تازه خود، تلاش برای توجیه و تخلیه فشاری است که در بطن جامعه متمدن غربی وجود دارد و آمار و ارقام خودشان فقط گوشه ای از آن را نشان میدهد!
آقای لاریجانی! همانطور که خودتان هم اشاره فرمودید حقوق بشر بهانه بعدی آنها برای فشار بر جمهوری اسلامی است از مسئولین میخواهیم که این روند تحقیرآمیز را متوقف کنند!







اصلاح طلب اصولگرا حزب اللهی

اصلاح طلب: کسی که دین را به نفع دنیا اصلاح میکند؛ اضافات دین را، که مانع ایجاد نظم نوین جهانی و دیگر دستاوردهای مهم خردِ جمعیِ بشرِ متمدن و روشنفکر غربی است، حذف میکند!  (شاخص خاتمی)


اصولگرا: همان اصلاح طلب است با این تفاوت که بجای حذف بخشهای دین سعی دارد با حفظ اصل دین وجوه مشترک آن را با ادیان زمینی در نظر بگیرد طوری که نه سیخ بسوزد و نه کباب!!! همه خوشحال باشند!!!!

**حزب اللهی: کسی که دو گروه قبلی به او افراطی، تندرو و بی ترمز میگویند! این افراد به پیروی از امام خمینی (ره) با عقل و تدبیر خویش و توکل و توسل به خدا و معصومین (ع)، وظیفه و تکلیفشان را شناسایی میکنند و نتیجه نهایی را بخدا میسپارند و همه چیز را متعلق به خدا میدانند! آنها معتقدند خرمشهر را خدا آزاد کرد و شنهای طبس هم مامور خدا بودند!** (شاخص مصباح )

دو گروه دیگر هم هستند که خود را از همه بالاتر میدانند :
یک گروه که آنقدر احساس نزدیکی به خدا و منبع اصلی معرفت و عدالت میکنند که ولایت فقیه را دست و پا گیر فرض کردند و خدا بخیر کند.... (شاخص مشایی)
گروه دوم آنقدر خود را هوشمند و دقیق و اسلام شناس میبینند که میخواهند برداشتشان از اسلام را بعنوان لیبرال اسلامی یا اسلام لیبرال ترویج کنند!! (شاخص هاشمی)







 

سقوط شخصیت"اگر تو خود را نشکنى، کسى نمى‏تواند ترا شکست بدهد.

اگر تو خود را نابینا نکنى کسى نمى‏تواند ترا کور کند.

اگر تو خود را فانى و نابود نسازى هیچ عاملى قدرت فانى و نابود ساختن ترا ندارد.

اگر بخواهى حرکت کنى هیچ عاملى نمى‏تواند ترا ساکن نماید.

روى همین قانون است که امیر المؤمنین علیه السلام مى‏فرماید: «چون امر را بر خود مشتبه نساخته‏ ام، لذا هیچ کس حقیقتى را بر من مشتبه ننموده است.1» دلیل صحت این قانون اینست که هیچ قدرت و عامل سقوط، راهى به شخصیت آدمى ندارد، زیرا خداوند متعال شخصیت را در آن منطقه ممنوعه قرار داده است که تنها خود انسان اجازه ورود به آن را دارد و بس.

اگر آدمى با دست خود حرمت این منطقه را نشکند، هر گونه وسیله فریب و شکست‏

و اخلال که تصور گردد از سطوح ظاهرى شخصیت آدمى عبور میکند ولى نمى‏تواند وارد آن منطقه گردد."

[صفحه 148 و 149 کتاب ترجمه و تفسیر نهج البلاغه علامه جعفری جلد سوم]

 

هیچ چیزی و هیچ کسی نمی تواند مانع ملت ایران شود مگر خودمان !

خود را فریب ندهیم!

1 _ خطبه دهم نهج البلاغه






صفحات :
|  <  1  2  |