آقای لاریجانی! چه چیزی در اروپاییها دیده اید که بنظرتان دزدانه ملاقات کردن با فتنه گران دون شأن آنهاست؟؟!!
مگر تاریخ اروپا و غرب از زمان قرون وسطی تا همین امروز چیزی جز تجاوز و دزدی است؟! مگر این وارثان دادگاههای تفتیش عقاید که امروز مکالمات و مکاتبات از صدر تا ذیل مقامات و مردم عادی را شنود میکنند تا ببینند چه کسی چطور فکر میکند، خود را به قانونی مکتوب ملزم میدانند، که ما نگران بداخلاقی آنها باشیم!؟؟
شأن اروپا و فرهنگ بی فرهنگ غرب، همان شأن شوالیه های جنگهای صلیبی است، که طومار جنایتهایشان با تمام طول و عرضش، شرمنده ی سیاهه ی جنایات جنگهای جهانی اول و دوم و همینطور کشتارهای مستقیم و غیرمستقیم ملتها در سراسر جهان شده است!!!
خانم کاترین اشتون خود یک فتنه گر است که در کف خیابانهای اوکراین به فروشندگان استقلال آن کشور پیوسته بود و خیانت به دموکراسیِ ادعائیِ خودشان را تمرین میکرد!!! خیانت چیزی است که همیشه در طول تاریخ بشر مشمئز کننده ترین رفتارها بوده، بخصوص خیانت به یک ملت و فروش استقلال!!!
فرهنگ غرب غالبا بر رذایل اخلاقی هویت گرفته. این امر در فیلمهای سراسر خشونت و ددمنشی، دزدی، تجاوز و انواع و اقسام جنایت و ظلم علیه نفس خود و دیگران تا حیوانات و محیط زیست دیده میشود! این فیلمها تازه خود، تلاش برای توجیه و تخلیه فشاری است که در بطن جامعه متمدن غربی وجود دارد و آمار و ارقام خودشان فقط گوشه ای از آن را نشان میدهد!
آقای لاریجانی! همانطور که خودتان هم اشاره فرمودید حقوق بشر بهانه بعدی آنها برای فشار بر جمهوری اسلامی است از مسئولین میخواهیم که این روند تحقیرآمیز را متوقف کنند!