به نام خدا
"... مقام و مرتبهى وجود مقدس پیغمبر اکرم چیزى نیست که ما انسانها با زبانهاى قاصر و ناقصِ خودمان و با فهمهاى کوتاهِ خودمان بتوانیم آن را تصویر کنیم؛ ما فقط عشق میورزیم، ما فقط اظهار اخلاص و خاکسارى میکنیم؛ بیشتر از این، کارى از ما برنمىآید. پیغمبر کسى است که خداى متعال میگوید: «انّ اللّه و ملائکته یصلّون على النّبىّ». ذات مقدس پروردگار به او درود میفرستد، فرشتگان خداى متعال به او درود میفرستند؛ ما کى هستیم که بتوانیم مقام او را بفهمیم، بشناسیم؟ اما به او محبت داریم، به او عشق میورزیم، پاى سخن او میایستیم. این باید براى ما به عنوان یک اصل محفوظ باشد: پاى سخن پیغمبرمان باید بایستیم؛ و آن، سخن توحید است، سخن اسلام است، قرآن است. ..." این بخشی از سخنان امام خامنه ای بود که در روز سوم مهر نود و یک فرمودند.
دشمنان اسلام و ملتهای مسلمان بار دیگر از پرده و حجاب بیرون آمدند تا به کسانی که شک داشتند جه کسی دوست است و چه کسی دشمن، خود را بشناسانند! به قول حضرت آقا: "... دیرباورترین انسانها و مجموعهها و جماعات فهمیدند که امروز صفبندى اصلى بین کى و کیست؛ دعواها بین جبههى حق و باطل بر محور چیست؛ معلوم شد بر محور اصل اسلام است، بر محور اصل وجود خاتمالانبیاء (صلّى اللّه علیه و ءاله و سلّم) است. ..."
این موجودات خبیث می خواهند از طرفی اهانت به مقدسات دینی را عادی کنند یعنی در واقع ما را بی غیرت کنند (!!!!)به قول استاد رائفی پور تمسخر حضرت مسیح در جهان عادی شده و این همان کاریست که می خواهند با اسلام هم بکنند. واضح است که وقتی ما به مقدسترین آفریده خدای مهربان یعنی اشرف مخلوقات محمد بن عبدالله (صلّى اللّه علیه و آله و سلّم) احساس غیرت و تعصب نداشته باشیم به راحتی می توانیم شاهد تخریب بیت المقدس باشیم یا از آن دردناکتر، مسلمانان مظلوم و مستضعف میانمار را زنده زنده در آتش بسوزانند و ما با وقاحت تماشا کنیم!! صحنه هایی باور نکردنی که از شدت شیطانی شدن انسان خبر می دهد!!
مهمترین مساله در حال حاضر اتحاد مسلمانان حول پیامبر (صلّى اللّه علیه و آله و سلّم) و قرآن است. نباید ملتها با ادیان، مذاهب و عقاید مختلف را مقابل هم قرار داد زیرا به سود استکبار و صهیونیسم جهانیست.
اما از همه اینها گذشته ما عاشق پیامبر (صلّى اللّه علیه و آله و سلّم) هستیم و پای این عشق ایستاده ایم و اینجا دیگر حق شخصی ما نیست که بگوییم با تأسی به آن حضرت و ائمه اطهار (علیهم السلام) می بخشیم و سکوت می کنیم. آن عزیزان اگر می گذشتند از حق خود می گذشتند نه از مقدسات و نه اینکه در برابر تجاوز به حریم خداوند بی تفاوت باشند! حریم اولیاء الله حریم خداست!
غربیها با فرهنگی منحط مدتهاست معنویت اصیل را نادیده و نیاز فطری انسان به دین الهی را به مسخره گرفته اند. چرا که جهان بیمار و خمار بیهودگیها، کاری به کار صاحبان ثروت و قدرت ندارد و دیگر به حقوق اصلی خود که در واقع هدف خلقت اوست نمی اندیشد. اما این کار آنها باعث ایجاد بحران معنویت شده که متاسفانه گروههایی با پشتوانه رژیم سلطه عده ای را با موضوعات مربوط به انرژیهای موهوم که بعضا یا در زمین است یا در بدن انسان و یا هر جای دیگر، سرگرم کرده اند و بعضیها هم عاشق خدای تسلیم و ظلم پذیری شده اند؛ عرفانهایی را ساخته اند که یا ریشه در تعالیم بودایی و برهمایی دارد و یا از دل ادیان الهی با گرایش صوفیگری و تارک دنیایی بیرون آمده است و این دقیقا اتفاقیست که باعث شده تا مردمانی به مراتب تشنه تر نسبت به حق و کم تعصبتر نسبت به عقاید باطل، بوجود آیند که امروز با شوق و رغبت بیشتری به اسلام ناب روی آورند و حالا آنها مجبورند به خیال خود برای جلوگیری از این مسئله دست به تخریب چهره معصوم و پاک نبی اکرم (صلّى اللّه علیه و آله و سلّم) بزنند!
بخشی از خبر شیعه نیوز یک نمونه کوچک از اخباریست که از شیعه شدن غیر مسلمانان در جهان خبر می دهند :
"...حجت الاسلام و المسلمین بدیعی، امام مرکز اسلامی منچستر که فیلیپ سندروس [عضو تیم ملی سوئیس و] بازیکن سابق آرسنال را انسانی بسیار متواضع معرفی می کند، در گفت وگو با شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) بیان می کند: فیلیپ پس از آشنایی با اسلام به تشیع روی آورد و قرار است سفری به ایران داشته باشد. ...
... او درباره سیر گرایش به اسلام در غرب، به حوزه فعالیت خود در منچستر و حومه آن اشاره می کند و به شفقنا می گوید: با وجود تبلیغات منفی زیاد و اسلام هراسی موجود، گرایش به اسلام، نسبت و وضعیت خوبی دارد.
او افرادی که در غرب به اسلام گرایش پیدا کرده اند را افرادی با سطح تحصیلات بالا معرفی می کند و به جایگاه اجتماعی برخی از افرادی که به شیعه گرویده اند، اشاره می کند که در سطح استادان مشهور دانشگاه در رشته های خود هستند.
بدیعی، پروفسور علی هوگو، استاد زمین شناسی را که در منچستر مسلمان شده است از جمله افراد سطح بالایی می داند که با علم و آگاهی به تشیع گرویده اند و اشاره می کند به سفر این استاد به ایران و زیارت مشهد مقدس و بازدید از اصفهان.
او با بیان اینکه قریب یکصد تن از افراد رشته های مختلف در منچستر به مذهب تشیع گرویده اند، این آمار را در شرایط تبلیغات منفی و فشارهای مختلف در غرب علیه مسلمانان خوب می داند و می گوید: پایین ترین میزان تحصیلات در میان مسلمانان جدید منچستر، جوانی است که هنوز در کالج تحصیل می کند. ...
...امام مرکز اسلامی منچستر به موضوع گرویدن مخفی به اسلام نیز اشاره می کند و می گوید: افراد و شخصیت هایی مهم و مشهور به تشیع روی می آورند اما علاقه ای به اعلام شدن آن ندارند و در این زمینه ملاحظاتی دارند که بخشی از این ملاحظات خانوادگی است و بخشی ملاحظات، مباحث دیگر را شامل می شود..."

اسلام زنده است و کسی به مردگان کاری ندارد اگر پیامبر اسلام مرده بود و دین او دینی سرشار از خرافات و عاری از عقل و منطق بود و اگر برای انبوه سوالات بشر امروز جوابی نداشت کسی هم کاری با او نداشت و از اهانت و ساخت فیلم موهن هم خبری نبود.
غربیها با شعارهای عوام فریبانه ی آزادی بیان و عقیده، در دورانی که همه ابزارهای بیان در دستشان بود و هیچ صدایی جز صدای خودشان شنیده نمی شد، زمینه را برای زیر سوال بردن همه خوبیها و تخریب ادیان الهی فراهم و آنها را با توهمات و خرافات ظاهرا علمی جایگزین کردند. امروز هم سعی دارند با خاموش کردن شبکه های ماهواره ای جمهوری اسلامی ایران جلوی فرو ریختن امپراطوری رسانه ای خود را بگیرند اما مردم جهان دنبال شنیدن حرف حق هستند و از این یک بام و دو هوایی خسته شده اند.

   امام خامنه ای در سخنرانی افتتاحیه اجلاس غیر متهدها در رابطه با استانداردهای دوگانه غرب در مسائلی از قبیل دموکراسی و احترام به حقوق بشر فرمودند: "شوراى امنیت سازمان ملل داراى ساختار و ساز وکارى غیرمنطقى، ناعادلانه و کاملاً غیر دموکراتیک است؛ این یک دیکتاتورىِ آشکار و یک وضعیت کهنه و منسوخ و تاریخ مصرف گذشته است. با سوء استفاده از همین ساز وکار غلط است که آمریکا و همدستانش توانسته‌اند زورگوئیهاى خود را در لباس مفاهیم شریف بر دنیا تحمیل کنند. آنها میگویند «حقوق بشر»، و منافع غرب را اراده میکنند؛ میگویند «دموکراسى»، و دخالت نظامى در کشورها را به جاى آن مى‌نشانند؛ میگویند «مبارزه با تروریسم»، و مردم بى‌دفاع روستاها و شهرها را آماج بمبها و سلاحهاى خود می سازند. در نگاه آنها، بشریت به شهروندان درجه‌ى یک و دو و سه تقسیم می شوند. جان انسان در آسیا و آفریقا و آمریکاى لاتین ارزان، و در آمریکا و غرب اروپا گران قیمت‌گذارى میشود. امنیت آمریکا و اروپا مهم و امنیت بقیه‌ى بشریت بى‌اهمیت دانسته میشود. شکنجه و ترور اگر به دست آمریکائى و صهیونیست و دست‌نشاندگان آنها صورت گیرد، مُجاز و کاملاً قابل چشم‌پوشى است. زندانهاى مخفى آنها که در نقاط متعددى در قاره‌هاى گوناگون شاهد زشت‌ترین و نفرت‌انگیزترین رفتارها با زندانیان بى‌دفاع و بى‌وکیل و بى‌محاکمه است، وجدان آنان را نمى‌آزارد. بد و خوب، کاملاً گزینشى و یکطرفه تعریف می شود. منافع خود را به نام «قوانین بین‌المللى»، و سخنان تحکم‌آمیز و غیرقانونى خود را به نام «جامعه‌ جهانى» بر ملتها تحمیل می کنند و با شبکه‌ى رسانه‌اىِ انحصارىِ سازمان‌یافته، دروغهاى خود را راست، و باطل خود را حق، و ظلم خود را عدالت‌طلبى وانمود می کنند و در مقابل، هر سخن حقى را که افشاگر فریب آنها است، دروغ، و هر مطالبه‌ برحقّى را یاغیگرى می نامند."
"پاى سخن پیغمبرمان باید بایستیم" زیرا امروز وضع عمومی مردم در جوامع غربی که مثلا قرار بود الگوی مناسب برای بشریت باشند تغییر کرده و نشان می دهد که راهی جز آنچه خالق این بشر، برای او تعین کرده وجود ندارد و تدریجا همه این حقیقت را خواهند فهمید!