سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
تدبر در قرآن
آیه قرآن
کاربردی
ابر برچسب ها

??بسم الله الرحمن الرحیم ??

آقای احمدی نژاد طی پیام انتخاباتی 29 اسفند 95 سه نکته را مطرح کرده که خود حاوی نکات زیادی برای مردم است.

??"نکته اول، حق تعیین سرنوشت" است اما چیزی که در نگاه اصلاح‌طلبان و البته یاران دکتر احمدی نژاد مغفول مانده تعیین خوب یا بدی آن سرنوشت است یعنی ممکن است مردم با استفاده از حقِ تعیین سرنوشت، راهی خطا بروند که البته این خود، نشان دهنده ی نیاز به آزمون و خطا و در نتیجه تکامل جامعه است و مسلما هرچه ملت بیشتر به راهنمایی و هدایت اولیای الهی توجه کند هزینه کمتری متحمل میشود.

??اما کلیدواژه های "#انتخابات_آزاد" و "#صیانت_از_آرا" ما را یاد #فتنه_88 میاندازد که عده ای پیش از #انتخابات و تائید صلاحت نامزدها تشکیک در عملکرد شورای نگهبان را کلید زدند.


??نکته دوم، توصیه مقام معظم رهبری برای نیامدن احمدی نژاد است تا از دو قطبی شدن یا ایجاد فضای متشنج در جامعه جلوگیری شود اما آقای احمدی نژاد با تائید بقایی و تاکید متقابل بقایی بر تبعیت از ایشان همان فضاها را ایجاد میکند و این خلاف توصیه رهبری است.

??در حال حاضر دو قطبی اصلی بین ادامه اقتصاد لیبرال و براساس مبانی غربی یا انتخاب اقتصاد مقاومتی اسلامی مورد نظر امام خامنه ای است، نه بقول احمدی نژاد "دو قطبی انحصاری دو جناح سابقه دار"!


??نکته سوم، مسئولیت ها نسبت به مردم و کشور!

??"صیانت از حقوق عمومی و مراقبت از حرکت کشور در مسیر صحیح" نیاز به باورِ تغییرِ ساختارِ اقتصادی کشور از سرمایه داری به اقتصاد اسلامی دارد، نه ادامه وضعی که تا امروز داشتیم.

??ما به تغییر ظرف اداره کشور نیاز داریم نه مظروف آن، یعنی تا وقتی خیال کنیم مشکل #فقط در، چه کسی سر کار بیاید است، راه را خطا رفته ایم. مدیریت در قالب سرمایه داری، آن هم وابسته به نفت و نیمه دولتی، هیچ سودی برای اکثریت مردم نخواهد داشت.

??در دوره دولتهای نهم و دهم مانند دیگر دولتهای بعد از انقلاب خبری از اسلامی کردن اقتصاد نبود، هر چند افراد آن دولتها در مقایسه، بیشتر به دین و آرمانهای کشور مقید بودند ولی بهترین انسانها هم در ساختار معیوب اگر فاسد نشوند لااقل از کار میافتند.

?? وقتی مسیر منحرف باشد بهترینها با سرعت بیشتری از راه اصلی دور میشوند.

??شیوه اقتصاد احمدی نژاد اقتصاد فریدمنی، یکی از نحله های اقتصاد لیبرالیستی است و متاسفانه ایشان اعتقادی لااقل در عمل به اقتصاد اسلامی ندارد.


??حرف آخر
رای به بقایی مثل رای به روحانی که بازگرداندن دولتهای کارگزاران و اصلاحات بود، تکرار اشتباهِ بازگشت به عقب است. ملت باید روبه جلو حرکت کند و با انتخاب فردی که ضمن اعتقاد به تمام نهادهای نظام و اصول اسلام، جرات تغییر ساختار اقتصادی و مدیریت پوسیده کشور را داشته باشد.

 

احمدی نژاد 29 اسفند 95

 

#جبهه_مردمی_نیروهای_انقلاب ( #جمنا)
#احمدی_نژاد
#بقایی
#لیبرالیسم
#اقتصاد_مقاومتی
#انتخابات

وحید فرزان مهر
#حرف_ما

@harfe_ma




برچسب ها : انتخابات برچسب ها : احمدی نژاد



درباره نامه مشایی به محمد خاتمی مطالب زیادی میتوان نوشت اما چند نکته را عرض میکنم :

  • آقای مشایی طبق معمول با لحنی بزرگوارانه، گویی با کودک یا نوجوانی سخن میگوید، گلایه میکند که شما "...همگی از اهالی فن سیاست، دارای تحصیلات و مدارج عالیه دانشگاهی یا حوزوی، صاحب شان و جایگاه استادی و کرسی تدریس، صاحب نظر در تحلیل و تبیین شرایط و موصوف به راهبری فکری و شاید از همه مهم تر مدعی اصلاحات در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و ..." هستید، زشت است عجولانه به "نامزدی برادر عزیزم جناب آقای حمید بقایی" واکنش نشان دهید!!!
  • همچنین متواضعانه به خاتمی میگوید او را "مسئول اظهارات"مخالفین بقایی نمیداند و بر او نمیتواند "خرده" بگیرد.
  • مشایی نیت از نوشتن این نامه را "پرده برداری از مشکل جدی" در جریان مدعی رهبری اصلاحات و "از روی خیرخواهی و به خاطر اهمیت این جریان بزرگ و تاثیر‌گذار در آینده" و "نه به عنوان یک اقدام سیاسی" تعریف میکند !
  • اطلاق " جریان بزرگ و تاثیر‌گذار " ، به جریانی که بارها بدون هیچ مرزی با دشمنان ملت ایران همسو شده، ظلمی بزرگ به مردم و آرمانهایی است که برای آن شهید دادند و سختی تحمل کردند.
  • مشایی هر چند ضریب هوشی ایرانیها را در حدی میداند که "قابل دور زدن نیست" اما "سهمِ گریز مردم از جبهه یا جناح مخالف"، را "بسا بزرگتر از سهم ظرفیت های آن جبهه" معرفی میکند و این تناقض آشکار یعنی مردم بخاطر فرار از اصلاح‌ طلبی به احمدی نژاد رای دادند؛ در حالی که اتفاقا مردم با درک عدالت طلبی، شعارهای انقلابی و باور دولت #شهید_رجایی کاندیدای ناشناخته ای را انتخاب کردند که خودش هم باورش نمی شد و با حالتی متعجب میگفت : "من! احمدی نژاد! یک معلم ساده!"
  • مشایی و البته احمدی نژاد مغرورانه از اکثریت حزب الهی و ولایی فاصله گرفتند و هرگز نخواستند بفهمند رای 88 رای به ادامه 84 و شعارهای انقلابی بود نه چک سفید امضا برای یکّه تازی و دور زدن نیروی های ولایی!
  • احمدی نژاد نماد اصولگرایی نبود و نیست همانطور که اصولگرایی نماد حزب الله و انقلابیگری نیست اما امید مردم در 84 و حتی 88 ادب و تواضع شهید رجایی بود و او را محو در ولایت میدانستند. هرچند از رقابتهای انتخاباتی 88 به بعد بارها رفتارهای غیرقابل توجیه او مورد اعتراض امام خامنه ای و مردم قرار گرفت.
  • مشایی با اشاره به "اشرافی‌گری سیاسی" در کنار اشرافی‌گری اقتصادی مسئولان را به ساده زیستی سیاسی علاوه بر اقتصادی دعوت میکند که البته این را بازی با کلمات میدانم!

حرف آخر


طیف مشایی_احمدی نژاد در عبور از ولایت فقیه و حاکمیت دین با طیف اصلاحات احساس نزدیکی میکند. مگر احمدی نژاد در مناظرات 88 کل دولتهای قبل را حلقه های بسته قدرت معرفی نمیکرد؟! از قرار دوستان از قدرت سهمی میخواهند، و به خوبی خطر ظهور کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را حس کرده اند، خصوصا احتمال اتحاد جبهه پایداری با جمنا برمحوریت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آنها را نگران کرده است.

باید به هوش علامه مصباح تبریک گفت که جریان  انحرافی و فتنه بزرگتر را معرفی کردند!


#آیت_الله_سید_ابراهیم_رئیسی
#جبهه_مردمی_نیروهای_انقلاب ( #جمنا)
#احمدی_نژاد
#اسفندیار_رحیم_مشایی
#محمد_خاتمی


وحید فرزان مهر
________
#حرف_ما
@harfe_ma




برچسب ها : انتخابات برچسب ها : آیت الله سید ابراهیم رئیسی برچسب ها : جبهه مردمی نیروهای انقلاب برچسب ها : جمنا برچسب ها : احمدی نژاد برچسب ها : اسفندیار رحیم مشایی برچسب ها : محمد خاتمی



امام خمینی (ره) در جمع دانشجویان مدرسه عالیِ مفیدی، #سال_58، با زبانی ساده، نکات مهمی را بیان کردند که در این نزدیک به 40 سال، کمتر به آن توجه شده و مدعیان خط_امام، به این سخنان چندان باور ندارند!

??"تا فکر شما مستقل‏‎ ‎‏نباشد، کشور شما مستقل نمی شود...."

امام از ملت می خواهد تا استقلال خود را باور کنند و در ادامه می فرماید:
??[کشور از] " مغزهای پوسیده ای که‏‎ ‎‏عاشق آمریکا هستند و عاشق غرب هستند، باید تصفیه بشود..."

??از همان مغزهایی که با آبگوشت بزباش، هویت ملتشان را تحقیر میکنند!

??امروز کار به جایی رسیده که تقریبا بالاترین سطوح مدیریتی و مشاوره ای دولت، غربگراها هستند و گویا تصفیه ی معکوس انجام شده!!!

امام از تکلیفِ مسئولین و مردم می گوید:
??" تکلیف هر یک از ما و هر یک از افراد ملت این است که آن کاری‏‎ ‎‏را که می کند خوب انجام بدهد...."
و با اشاره به حدیث  کُلُّکُمْ رَاعٍ وَ کُلُّکُمْ مَسْئُولٌ مسئولیتِ تک تک افرادِ جامعه را بیان میکند:
??"همه مسئولیم در مقابل #ملت؛ و مسئولیم در مقابل #خودمان. خودم را اصلاح کنم،‏‎ ‎‏دیگران را هم اصلاح کنم؛ به هر مقداری که می توانید. ....  همان‏‎ ‎‏مقداری که می توانی خودت عمل بکن؛ به رفیقت هم با همان زبانی که داری بگو که‏ خوب عمل کن...."

??کار و #اشتغال و گویی همان اقتصاد مقاومتی در نگاه امام خمینی همیشه بوده و با زبانی بسیار ساده آن را برای مردم بیان فرمودند:
??"ننشینیم که #دیگران برای ما کار‏‎ ‎‏بکنند. ما ننشینیم که از #غرب برای ما #وارد بشود. ما خودمان کار بکنیم و خودمان‏‎ ‎‏کارهایمان را انجام بدهیم. غرب را فراموش کنیم...."

??مدعیان خط امام بیشترین نگاه را به غرب و آنچه از دنیا در دست آنهاست دارند.

??آیا نمی بینند خداوندی که مالک همه هستی است ایران و منطقه غرب آسیا را از شاه و استکبار گرفت و به پیرمردی #عارف و #پابرهنگان باورمند به او داد؟!
عجب مُهری بر قلبهایشان خورده!!!!


#وحید_فرزان_مهر
________
#حرف_ما
@harfe_ma







نگاه به #زکات_علم از حجت الاسلام تا....

وقتی رئیس جمهور حسن #روحانی به ملت فهیم ایران عرض کردند:
 ??"دانشگاه‌های ما باید در تعامل باشند. یک تجربه‌ای ما به دست می‌آوریم که برای دنیا مفید است و آن زکاتش است که ما پرداخت می‌کنیم. زکات علم یاد دادن به دیگران است."

یاد احادیثی از ائمه معصومین علیهم السلام افتادم...

?? امام علی علیه السلام: زَکاةُ العِلمِ بَذلُهُ لِمُستَحِقِّهِ وَإجهادُ النَّفسِ فِى العَمَلِ بِهِ؛ (غرر الحکم و درر الکلم،ص391)
??"زکات دانش، آموزش به کسانى که #شایسته (#استحقاق دارند) آنند و کوشش در عمل به آن است".

دلم می خواست بپرسم...

?? اماما! یعنی شایستگی طرف هم مهم است؟!
 اما رئیس جمهور ما گفته بدهید برود !! حیف نیست خارجیها از حاصل تحقیقات ما سود نبرند؟! ما که بلد نیستیم علم را به ثروت تبدیل کنیم پس زکات می دهیم به مراجع غربی تا از علم ما محصول تولید کنند و ما با این نفت بد بو معاوضه کنیم! وقتی می شود خرید و نو نَوا شد، چرا کهنه؟!!!

??امام على علیه‏ السلام :خَیرُ العِلمِ مانَفَعَ؛ (غررالحکم و دررالکلم،ص 354)
??"بهترین علم آن است که مفید باشد."

?? اماما! مفید برای چه کسی؟!
 آنقدر تحصیلکرده داریم که فقط باید صادرشان کنیم چون علومی را تولید می کنند که برای خودمان مفید نیست به درد برادرانمان در #دنیا (!!!!) می خورَد!


??امام صادق(علیه السلام): «زکوه العلم انتعلمه عباد الله»؛ منیه المرید، ص 64
?? زکات علم و دانش، این است که آنرا به بندگان خدا تعلیم دهی

?? اماما! ما مسلمانیم، معنی "#زکات" و "عباد الله" را درک می کنیم اما اساتید #خارجی، علومِ سوخته و دستِ چندمشان را هم، مجانی به ما نمی دهند!!


?? آقای روحانی یا نمی داند یا نمی خواهد به آنچه می داند عمل کند. در دنیای امروز هیچ کس هیچ چیزی را رایگان و بخاطر خدا به دیگران نمی دهد چه برسد به کشورهایی که از اخلاق، علم، هنر گرفته تا دارو استفاده ابزاری می کنند.

ما چقدر دست و دلبازیم!

??تعامل بیشتر دانشگاه هایمان ممکن است به آنجا برسد که بیش از امروز، دانشگاه ایرانی منبعِ تامین نیروی انسانی و تولیدات علمی برای شرکتهای خارجی شود.

??ما که از تعامل صنعتگرانمان با دنیا بیشتر لابیگری برای حفظ وابستگی دیده ایم. چون در این تعاملات سودهای فراوانی برای عده ای خاص وجود دارد!

?? شیوه #استکبار در انتقال علم این است که نمی گذارند از خط علم و فناوری عبور کنید سعی می کنند نسبت به آنچه نمی دانید مبهوت و مقهور نگهتان دارند و هر زمان بفهمند که نزدیک است خودتان رشد کنید مرحله بعدی آن علم یا فناوری را به شما می فروشند!!

 بگذریم...
نمی دانم از این همه #تدبیر مسئولین چگونه شکر کنم!

#وحید_فرزان_مهر
________
#حرف_ما
تلگرام @harfe_ma







برنامه تلویزیونی #ثریا با موضوع "پیشرفت‌ها و چالش‌های فناوری فضایی" با حضور ...
دکتر #محسن_بهرامی، رئیس سازمان فضایی و معاون وزیر ارتباطات

نوید مقصودی کارشناس ارشد صنعت فضایی

دکتر محسن شاطرزاده، قائم مقام سابق امور بین الملل سازمان فضایی
پخش شد.

 مشخص بود که دکتر بهرامی با گفتن جملاتی مثل:

_"فضا فقط ماهواره و پرتاب نیست."

"چه کسی گفته که پرتاب انسان به فضا راهبردی است؟!"

_"داشتن ماهواره بخشی از اقتدار است."
 قصد داشتند توقع مردم را از صنایع فضایی پایین بیاورند و از پاسخگویی درباره کم کاریها و تغییر ساختارها به قصد تضعیف پیشرفتهای هوا فضا، اجتناب کنند!

 جناب محسن مقصودی، مجری برنامه ثریا با اشاره به سخنان رهبری: "مردم مطالبه می‌کنند و حق مردم است که بدانند چرا سه سال است موجود زنده به فضا فرستاده نشده است؟"

با ورود مهندس نوید مقصودی کارشناس ارشد صنعت فضایی، فضای برنامه به نفع مطالبه‌گری که حق مردم است تغییر کرد. ایشان دقایقی به توضیح اسلایدها و آمارهایی مربوط به افت شدید فعالیتهای فضایی پرداخت که حقیقتا دردناک بود!

ایشان با اشاره به کاهش مقالات در داخل کشور گفتند:

  •  "وقتی به اساتید و دانشجویان کار ندهید بیکار نمی‌نشینند و به همین دلیل خروجی اساتید و دانشجویان ما در مقالات ISI افزایش یافته است."

و همچنین اشاره کردند:

  • "بعد از تغییرات ساختاری سازمان فضایی دچار رکود شدیم"


سپس دکتر شاطرزاده مهمان تلفنی برنامه صراحتا بیان کردند:

  • "برنامه فضایی ایران بیش از سه سال است که تعطیل است." این جمله واقعا تاسفبار بود اما نه به اندازه وقتی که گفتند :
  • "بنده مستقیما از مسئولین دولتی شنیدم که با #تمسخر می‌گفتند ما توانایی ورود به فضا را نداریم!"


یعنی چی؟ تمسخر دانش و دانشمند چیزی نیست که برای ایرانی مسلمان قابل درک باشد!

#سیاسی شدن علم، خصوصا علمی که تعیین کننده آینده این سرزمین است از این جمله کاملا فهمیده میشود:

  • "ما اخباری از داخل هیئت دولت داشتیم که #برجام روی پرتاب‌های فضایی ما تاثیر گذاشته است."

و هشداری که باید از قائم مقام سابق امور بین الملل سازمان فضایی جدی گرفت:

  •  "وقفه‌های بین پرتاب‌های #کاوشگران واقعا خسارت است."


این در حالی است که دکتر فتح الله امی رییس پژوهشگاه هوافضای وزارت علوم و مجری پروژه ارسال انسان به فضا صراحتا در گفتگو با ثریا گفته بودند:
??"برای تحقق برنامه ارسال انسان به فضا، طبق برنامه قبلی باید، در سه سال اخیر #هفت پرتاب کاوشگر می داشتیم که متاسفانه هیچ‌کدام انجام نشد. با این وضعیت به شدت نگران تحقق اهداف این پروژه در زمان مقرر هستیم‌. "

و بیان این جمله از زبان دکتر امی که:
??"مشکلات بودجه پروژه ها و‌ برخی مسائل سیاسی در کند شدن فعالیتها دخیل هستند." تاکیدی بر سیاسی بودن ماجرا و عدم باور دولت به پروژه های راهبردی و فناوری های سطح بالاست.

?امیدوارم هر چه زودتر تواناییهای خود را باور کنیم!


________
#حرف_ما
تلگرام @harfe_ma







در کشوری که حتی غیر مسلمانها  از #مسیحی، #کلیمی و #زرتشتی برای #امام_حسین (ع) احترام قایل هستند و در سراسر جهان بزرگانی چون #گاندی رهبر استقلال هند راه نجات کشورش را پیروی از سرمشق امام حسین (ع) می داند، عده ای پس از چند ماه بی قانونی و اغتشاش و تجاوز به مال و جان مردم، در روز #عاشورا حرمت امام حسین را شکستند و نمادها و پرچمهای هیات را آتش زدند و درست مثل #گله_کفتار بر سر یک نفر ریختند و او را برهنه کرده و به آتش کشیدند، به هر کسی که ظاهر مذهبی داشته حمله کرده و دست به هر کاری که خلاف شئون اسلامی باشد زده تا ثابت کنند #انتخابات را برای مقابله با اسلام می خواستند.

کسانی که اوج نفرتشان را در جنگ با امام حسین نشان داده اند حالا امروز می گویند چرا رهبری #آشتی_ملی را رد می کند؟! ما هم قهریم و آشتی نمی کنیم تا روز قیامت!!!!

_معنی این حرف کاملا روشن است یعنی آنها هم اگر در عاشورای 1388 در میان رقاصانِ کفتار صفت، نبوده اند، لااقل به کارهای آنان #راضی اند!
ان شاء الله  خداوند در قیامت با هم و در کنار #قاتلین سید الشهدا #محشورشان کند!


________
#حرف_ما
تلگرام @harfe_ma







آشتی ملی!

خیلی جالب بود! در برنامه جهان آرا گفتند آشتی ملی در کشورهایی است که بحران، نسل کشی و جنگ داخلی وجود دارد از طرفی یادم آمد که بسیاری از اصلاح‌طلبها هر اتفاق و مشکل داخلی را به مواضع نظام در مسائل منطقه ای ربط داده و شعارهایی مثل "نه غزه نه لبنان..." سر می دهند(!!!)، یا حرفهایی مثل حرف تاجزاده می زنند که مشکلات خوزستان را در برابر تلاش ایران برای حفظ بشار اسد گذاشت! این دو را بگذارید کنار عرایض رئیس جمهور درباره برجام 2 و 3 و... متوجه می شوید که فقط کافی است واژه "ملی" را بسط دهیم، می بینیم #اصلاحات، داعش، اسرائیل و آمریکا در یکسو و جمهوری اسلامی ایران، مردم سوریه و عراق، حزب الله لبنان و دشمنان استکبار جهانی در سمت مقابل هستند و آشتی ملی چیزی جز نگاه برجامی به مسائل نیست!!!!

?? آشتی ملی وقتی است که بحران وجود داشته باشد و بحرانی که آقایان احساس می کنند همان است که اربابهایشان را درگیر کرده! یادمان نمی رود که اسرائیل چه کسانی را سرمایه خود در ایران خواند و آمریکا برای به قدرت رسیدن چه گروه هایی در ایران سرمایه گذاری می کند!


#حرف_ما
تلگرام @harfe_ma







امام خمینی در جمع نمایندگان مجلس شورا سال 61 (رسالت، جایگاه و عملکرد مجلس):
«انسان که بخواهد برای خدا کار بکند و به مقام انسانیت برسد، باید همیشه دنبال این باشد که ببیند چه عیبی دارد. دنبال این نباشد که ببیند چه حسنی دارد. برای اینکه دنبال اینکه چه عیبی دارد، می شود که انسان در صدد رفع او برآید و دنبال اینکه چه حسنی دارد، پرده می شود در چشم انسان و نمی تواند عیوب خودش را ببیند.»[1]

گل تقدیم شما

??سیاست هم راهی برای ارتقای انسان است اگر نگاه دینی به آن داشته باشی

??عیب خود را پیدا کن تا آن را برطرف کنی

??دنبال حسن خود نباش چون پرده جلوی چشمهایت میشود


هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی،
[1]صحیف? امام؛ ج17، ص246
___________
تلگرام: @harfe_ma







به خودتان دروغ نگویید!


بعضی از آنهایی که امروز سنگِ مرحوم هاشمی رفسنجانی را به سینه میزنند سالها بدترین تهمتها و توهینها را نثارش میکردند. چه چیزی باعث شده دشمنان دیروز، دلسوزانِ دوستنمای امروز شوند؟!


وقتی اربابان خارجی و سگهای ایرانیِ خارجنشین، احساس کردند شاید بتوانند از اختلاف نظرهای هاشمی رفسنجانی و امام خامنه ای برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند، به شِبه روشنفکرانِ غربگرا و مستضعفینِ فکری_عقیدتی، که معمولا فرصت کافی برای تحقیق و تحلیلِ اغلبِ مسائل را ندارند، القا کردند که برای رسیدن به زندگی بهتر، پشتِ سرِ هاشمی بایستند و از او حمایت کنند. آنها قصد دارند با ایجاد شکاف در نظام و بدنه مردمیِ حامی آن، راهِ نفوذی برای بازگشت ِ استثمار به ایران پیدا کنند.


مستضعفینِ فکری چه کسانی هستند؟


مستضعفِ فکری هر کدام از ما آدمهای معمولی هستیم که به دلیل سبک زندگیِ مَصرفگرا و "طمع وَرز" فرصتی برای فکر کردن نداریم و به ضعف کشیده شده ایم! چون اگر فکر کنیم، متوجه می شویم بسیاری از نیازها و آرزوها از یکسو و ترسها و نگرانیها از سوی دیگر، همان راهبردِ توهین آمیزِ چماق و هویج است. وعده و وعیدهای دنیایی، نه تبشیر و اِنذارهای الهی که باعث شکوفایی فطرت است.


هیچ سود و زیانی به خداوند نمیرسد آن زمان که انسان را از چیزی میترسانَد یا به کاری دعوت میکند و هرچه هست نفع و ضرر بشر است. اما شیاطین جنّ و انس دائما در حال نیازتراشی و آرزوسازی یا ایجاد بی اعتمادی، اضطراب و ترس هستند تا فرد و جامعه را به نردبانهای کوتاهی تبدیل کنند برای رسیدن به اوهامِ ناپایدارِ دنیوی! این شاید تنها قَسَم راستی بود که ابلیس خورد تا دشمن آشکار بشر باشد!


به خودتان دروغ نگویید تا وقتی حمله به هاشمی برای شما حمله به نظام اسلامی بود این کار را میکردید.

هر چیزی را که بتوانید تقسیم کنید و با کمک یکی دیگری را هم نابود کنید میکنید

در حکومت اسلامی، حکومت را از اسلام جدا میکنید به نام دلسوزی مثلا برای اسلام، ولی به وقتش حکومت را به استبداد میکشید و اسلام را هم ذبح خواهید کرد!

وحید فرزان مهر
#حرف_ما
??????????
تلگرام : @harfe_ma







 

بنام خدا

نخود سیاه محیط زیست بجای سیاست داخلی و خارجی


روش سیاستمردان غربی، گرم کردن سر مردمشان به مسایلی است که ضمن تخلیه انرژی و بازگشایی عقده های آنها، ضرر چندانی هم نداشته باشد و در ژستهای انتخاباتی نیز قابل بهره برداری باشد.

دولت روحانی، که نوعا روشهایش شبیه سازی از غرب است، تکیه ویژه ای روی چند موضوع از جمله محیط زیست می کند. البته هیچ کس نسبت به اهمیت محیط زیست نمی تواند و نباید غفلت کند؛ بخصوص که امروز، کشور عزیزمان ایران را، با اقلیمی شکننده، خطر بزرگ خشکسالی تهدید می کند. حتی کل دنیا هم از مشکلات زیست محیطی رنج می برد.

بنده در حال حاضر کاری به بحث رابطه تولید و صنعت با محیط زیست ندارم منظورم سوق دادن مطالبه سیاسی مردم از مدیران کشور به سمتی است که مزاحمتی برای آقایان نداشته باشد و کسی نپرسد دارید چه کار می کنید!!!

حال فقط چند سوال:

چرا می خواهند مردم را به حاشیه ببرند؟!

چرا شفاف سازی جای خود را به سرگرم سازی و سیاست بازی می دهد؟!

آیا امام خمینی و امام خامنه ای بارها بر شفافیت امور و مشارکت واقعی ملت تاکید نفرمودند؟!

 






صفحات :
|  1  2  >  |