عکس مصاحبه روحانی و سه مجریبنام خدا
آقای هاشمی رفسنجانی یکروز بی بی سی را بعنوان یک رسانه حرفه ای مثال زدند و گفتند که صدا و سیما هم باید حرفه ای شود! حالا اینکه رسانه حرفه ای چیست باید عرض کنم جناب رئیس جمهور روحانی، یک چشمه از آن را در گزارش عملکرد صد روزه دولت خود به نمایش گذاشتند! تیم تصویربرداری در یک اقدام بی سابقه از طرف دفتر رئیس جمهور تعیین می شوند و مجریها هم با هماهنگی انتخاب شده و گویا تلفنهایشان گرفته و ارتباطشان قطع می شود تا کسی قبل از مصاحبه با آنها صحبت نکند!! حرفهایی که باید بزنند یا نزنند هم هماهنگ می شود و دست آخر به عنوان نقش مکمل، جلوی دوربین فرستاده می شوند تا به جلوه ی بیشتر قهرمان داستان، کمک کنند!! یک فیلم تبلیغاتی، نه یک گزارش کار به مردم! خدا را شکر که رئیس صدا و سیما را امام خامنه ای انتخاب می کنند و کلیت این سازمان هنوز مردمی است !
حالا معنی بعضی حرفها معلوم می شود که می گفتند بهتر است شبکه تلویزیونی خصوصی داشته باشیم یعنی چی!! یکی از ارکان مهم نظام سرمایه داری و سرمایه سالاری، رسانه ی قوی است تا بتوانند وقایع را آن طور که به مصلحت اربابان است به نمایش درآورند!!! رسانه حرفه ای، به حق و حقیقت کاری ندارد، واقعیت را تغییر می دهد تا به نفع صاحبان منافع، نه صاحبان حق، مسایل را پیش ببرد!!!
 نسخه اصلی این روش رسانه ای در دست امریکا و غرب است که سیاستمداران ساعتها آرایش می شوند و تمام جملات و حالات چهره و بدن آنها و زاویه دوربین و سوالات احتمالی مجری، همه و همه مثل یک فیلم سینمایی تنظیم می شود تا مبادا اثر مورد نظر بازیگران سیاست را، نداشته باشد!!!
این روش کار مال ما نیست حالا در این برنامه گزارش صد روزه چه صدا و سیما و چه دفتر ریاست جمهوری هر کدام از این سبک استفاده کرده باشند باید مراقب باشند که حقیقت پایمال نشود!
کار ما بعد از سی و چهار سال از انقلاب به کجا کشیده است؟؟!! مسئولین رده بالای حکومت اسلامی با چهره ی بزک کرده با ملتشان روبرو می شوند!!
ما عوض شدیم یا سیاسیونمان؟؟؟ ما که همان پابرهنه هایی هستیم که فرمانده هانمان جلوتر از همه در خط مقدم زیر آتش دشمن می جنگیدند! ما پیرو تهرانی مقدمهایی هستیم که چهره ی خسته از تلاششان، به حرمت روح بلندشان، لبخند می زد و ظاهرشان به واسطه صداقت درونشان زیبا بود!
من هیچی نمی دانم فقط می بینم داریم همان راهی را می رویم که خیلی ها رفتند و خدا هم فراموششان کرد! اگر خدا فراموشمان کند به سرنوشت تمام ملتهای بدبخت تاریخ دور و نزدیک، گرفتار می شویم. همان مردمی که پیامبران را دیدند ولی فایده نکرد امامان معصوم را دیدند ولی باز هم نشدند آنچه باید می شدند !!
بیش از هزار سال است که حاضر به ظهور مبارک امام زمان (عج) نیستیم!