ببینید! دشمنان با تمام وجود از جلیلی وحشت دارند! امام خمینی (ره) فرمود، حواستان به دشمن باشد. گول شایعات تخریبی را نخورید ! وقت تردید در حمایت از مسلم بن عقیل نیست! فردا از توابین خواهید بود، اگر امروز این جوان انقلابی، که امتحانش را در کوتاه کردن دست مفسدین از بیت المال پس داده، تنها بگذارید! برخی هستند که می دانند با آمدن جلیلی، فضای دلالی، واردات بی رویه و سودهای باد آورده برایشان نخواهد بود و وحشت کرده اند! مثل اینکه برای بعضیها هنوز تحمل رفتار علیوار جلیلیها سخت است؛ چه رسد به ظهور فرزند امام علی (ع)، امام مهدی (عج)! اما باید نشان دهیم دوران دوران ظهور امام زمان (عج) است، انشاء الله! چون دیگر پیشرفت بر عدالت ارجح نیست، دیگر کف و سوت و هورای مردم از رضای خدا شیرینتر نیست، تردیدها برطرف شده است، ایمان کامل شده و تا ایقان راهی نمانده است! انشاء الله!

ما ملت تکامل پیدا کرده ایم و فرق هیاهو را با حرف حساب و منطق ایستادگی و پایداری می دانیم. اطاعت از ولایت فقیه و پا روی نفس گذاشتن و با عشق، مطیع خدا و رسول او بودن، راهیست که ما انتخاب کرده ایم!
جلیلی در تبلیغاتش تنها کسی است که از گفتن ولایت مطلقه فقیه ترسی ندارد و صداقت دارد و نمی ترسد که رای از دست بدهد. نظراتش درباره بانوان اصلا با ژستهای انتخاباتی همراه نیست و آنچه اعتقاد دارد را می گوید ! از مسجد، مادر، معلم و از نهاد خانواده به عنوان سلول تشکیل جامعه می گوید!
در نقد دولتهای قبل منصف است و نمی گوید حالا که احمدی نژاد در مظان اتهام است من هم او را حسابی بکوبم تا رای بیاورم! آخر او سالها شاگرد  استاد اخلاق مرحوم آیت الله خوشقت بوده است.
وعده بیجا نمی دهد و جمعیت را با جملات خاص به هیجان نمی آورد و خودش از شدت هیجان از خود بیخود نمی شود! می داند که اعتماد مردم به او یعنی مسئولیت و اگر مسئولیت پذیر نباشد و برای خدا قدم برندارد همین مردم از او روی برمی گردانند!
با  دلیل و منطق، هوادارانش را به اخلاق و یاد خدا در همه لحظات تبلیغ دعوت کرد و متین ترین و سالم ترین نوع تبلیغات را انتخاب کرد تا عیاری انقلابی را در این زمینه هم معرفی کند.


من اعتقاد قلبی دارم که دکتر سعید جلیلی بهترین رئیس جمهور ایران اسلامی ما خواهد بود اگر ملت شهیدپرور و همیشه استوار ایران تردید به دل راه ندهند و از صدای طبل و هلهله دشمن نترسند!

یا علی مدد!