بسم الله الرحمن الرحیم
امید واژه و مفهومی عمیق که قرنهاست بشر با آن زندگی را معنی می بخشد!
چند روزی است خبری غرور آفرین برای ایرانیان و دوستداران آزادی و زجرآور و خورد کننده برای دشمنان صلح و عدالت و آزادگی در رسانه های جهان طنین انداز شده است؛ ماهواره ملی امید توسط ماهواره بر سفیر 2 با موفقیت به فضا پرتاب شد آن هم درست در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
این حداقل کاری بود که اگر جنگ و تحریم و انواع توطئه ها علیه ملت ما نبود باید پانزده یا بیست سال پیش انجام می شد. کارشکنی ها مسدود کردن حسابهای ما در بانکهای جهان و....
حالا کشوری که قرار بود مثل مصر پر افتخار باشد!!! مثل عربستان سربلند!!! امروز ....
هسته ای، نانو، سلولهای بنیادی، خودکفایی گندم، ساخت داروهای گرانبها و مهم، ساخت هواپیما، خودکفایی در زمینه تسلیحات دفاعی،..... و امروز پرتاب اولین ماهواره بومی ایران!!
یادش به خیر یک روز چقدر اقتصاد جهان و کشورهایی مثل ژاپن و ... به رخ ما می کشیدند و می گفتند شاخصهای اقتصادی آنها فلان است و بهمان! حالا اقتصاد رباخوار و بیمار، بالاخره خودش را نشان داد!
شاهنشاهی از هم پاشید نظام کمونیستی گسسته شد و امروز نوبت امپریالیسم و سرمایه داری است که به اشتباهات خود اعتراف کند به نظر می‌رسد هر کس ادعایی برای اداره جهان داشت هر کاری می‌توانست کرد و ماهیت فاسد یا معیوب خود را نشان داد. حال به تدریج جهان به سوی خدا باز می‌گردد و انشا الله بزودی نوبت برپایی حکومت عدل الهی خواهد رسید .
ما نشان می‌دهیم که اگر با اینهمه ضعف و نقصهای داخلی و دشمنی‌ها و فشارهای خارجی با توکل به خدا و تکیه بر توانایی‌های خود می‌توانیم دنیا را اینگونه شگفت زده کنیم پس، برپایی حکومت دینی در سراسر جهان کار بسیار عاقلانه ایست و به سود همه مردم جهان!
به امید ظهور هرچه زودتر امام زمان (عج) !!