سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
تدبر در قرآن
آیه قرآن
کاربردی
ابر برچسب ها

کشتی عظیمی را در میان امواج تصور کنید که به هر دلیل کسی که سکاندار آن است، یعنی ناخدا، ناپدید شده! شما چه فکر می کنید؟! آیا باید کشتی رها شود تا امواج خروشان دریا برایشان تصمیم بگیرد؟!!!! آیا ممکن است هر کسی راه خودش را برود؟!! شاید باید با روحیه ای صد در صد دموکراتیک، هر چند وقت یک بار، کسی را به عنوان ناخدا انتخاب کنند تا کشتی هر روز در مسیری در دریای سلیقه ها سرگردان شود؟!

اما مطمئن باشید، ملوانان باتجربه تر از این حرفها هستند که با جان و مال خود و مسافران بازی کنند! آنها اولین کاری که می کنند این است که بهترین و شبیه ترین فرد به ناخدا را، بعنوان سکاندار کشتی قرار داده و ناخدا خطابش می کنند! از این پس هدایت کلی کشتی در مسیر، طبق نقشه ها و با توجه به شرایط دریا، در دست اوست!

حالا امروز کشتی امت اسلامی به دلایل مختلف بهترین ناخدای خود یعنی حضرت امام مهدی (عج) را پشت سکان هدایت امت ندارد! مدتها این کشتی به دست شورشیان و خدایان زر و زور در مسیر جهل و توهم حرکت کرد تا به لطف خدا در زمان ما، ملت ایران موفق شدند هدایت را از دست خودپرستان خارج کنند و به دست شبیه ترین افراد به امام بسپارند و او را امام خطاب کنند!

این شاید ساده ترین منطق برای اثبات مساله بسیار مهم و حساس امامت در زمان غیبت باشد! و تاکید بر کلمه "امام" برای نایب و جانشین امام مساله عجیبی نیست!

درود بر امامان حق!

 سلام بر امام غایب، ولی عصر (عج)!

 سلام بر امام خمینی (ره)!

 سلام بر امام سید علی خامنه ای!







زندگی مال من است!

زندگی خوب و بدش مال من است!

زندگی هرچه که هست، نقش من است!

هر زمانی که نفس آید و دیگر نرود،

هیچکس، نقش مرا، هرگز و هرگز نتواند که گرفت!

 







چهارمین جشن هسته‌ای، رونمایی آخرین دستاوردها
تهران- چهارمین جشن هسته ای با حضور "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه ساعت 17در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار و از آخرین دستاوردهای هسته ای رونمایی می شود.
به گزارش ایرنا، این جشن در حالی برگزار می شود که تهدیدها و قلدری های سیاسی روز افزون آمریکا وهم‌پیمانانش نه تنها در عزم دولت و ملت ایران برای تکمیل چرخه دستیابی به فن آوری هسته ای برای مصارف صلح آمیز خللی ایجاد نکرده بلکه این عزم را بیش از گذشته و راسخ‌تر کرده است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی قبلا اعلام کرده بود که با برگزاری مراسم جشن ملی هسته ای در 20 فروردین ماه، یکی از دستاوردهای جدید هسته ای کشور رونمایی خواهد شد. اکنون همه نگاه‌ها معطوف است به اینکه این دستاورد جدید چیست و تنها چاره این است که تا عصر جمعه صبر کرد.
20 فروردین سال 85 رییس جمهوری در سخنرانی افتخارآفرین در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با سربلندی این خبر خوش را اعلام کرد،" ایران اسلامی با دستیابی به چرخه سوخت هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم سه و نیم درصد به جمع کشورهای قدرتمند دارای این فناوری پیوست"، تا این روز غرور آفرین برای همیشه در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شود.
اکنون چهار سال از نامگذاری روز بیستم فروردین به عنوان روز ملی فن آوری هسته‌ای می‌گذرد و همه‌ساله در این روز با حضور رییس جمهور جشن‌ هسته ای برپا می‌شود.
سه سال پیش، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران اسلامی ، در شهر مشهد اعلام کرد که ایران به فرآوری اورانیوم و تولید کیک زرد دست یافته است. از آن روز مقرر شد بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای نامگذاری شود.
در اولین سالگرد بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در سال 1386 رییس جمهوردر شهر نطنز اعلام کرد: امروز اعلام می‌کنم ایران در زمره کشورهای تولید کننده صنعتی سوخت هسته‌ای قرار گرفته است و دانشمندان هسته‌ای به مرحله تولید صنعتی رسیده‌اند.
در دومین سالگرد این جشن ملی یعنی در سال 1387 مصادف با سالگرد بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای، خبری تحت این عنوان که "مرحله نصب 6000 سانتریفیوژ جدید در نطنز آغاز شده است" کام مردم ایران را شیرین کرد و خبر خوش هسته‌ای به دل مردم چه خوش نشست.
سال 88 نیز در20 فروردین ماه به پاسداشت همه تلاش‌های دانشمندان کشورمان جشن گرفته شد و اخبار خوش هسته‌ای یعنی بسته‌بندی سوخت و آماده کردن آن برای قرار گرفتن در راکتورها و تولید نیرو و همین طور آزمایش دو نوع سانتریفیوژ با ظرفیت چند برابر سانتریفیوژهای گذشته از سوی احمدی‌نژاد اعلام شد.
سایت فردو نیز در مهرماه سال 88 رونمایی شد، سایتی برای غنی‌سازی تا 5 درصد و دارای فضای کافی برای 3000 سانتریفیوژ.
چندی بعد یعنی در 22 بهمن همین سال نیز خبر خوش دیگری دل‌های مردم این سرزمین را شادمان کرد و آن تولید سوخت 20 درصد در داخل کشور علی رغم همه فشارها و با وجود تصویب قطعنامه‌های تحریم متعدد از سوی قدرت‌های زورگوی جهان بود.
در اسفند ماه نیز در آئین گشایش نمایشگاه دستاوردهای مرکز علمی علوم و فنون لیزر ایران خبر خوش دیگری را رییس جمهور اعلام کرد و آن دستیابی ایران به فناوری غنی‌سازی لیزری بود. البته احمدی نژاد گفت: با وجود دستگاه‌های سانتریفیوژ، در زمان حاضر بنا نداریم غنی‌سازی اورانیوم را از طریق لیزر انجام دهیم.
در اواخر سال 88 نیز "علی اکبر صالحی "معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی درباره مکان‌یابی10 سایت غنی‌سازی جدید خبر داد و اعلام کرد که پس از بررسی نهایی 5 مکان برای ساخت سایت‌های جدید برگزیده خواهد شد و کار ساخت 2 سایت جدید در سال 1389 آغاز می‌شود.
تمام این پیشرفت‌های هسته‌ای توأم با کارشکنی، تبلیغات سوء، جنجال آفرینی، تحریم ها، تهدیدها و فضاسازی‌های غرب علیه ایران اسلامی بوده است اما با لطف خدا و توانمندی دانشمندان داخلی دشمن ناامید شد تا جایی که روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی با اشاره به ناکامی "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا در جلب نظر همه اعضای دایم شورای امنیت سازمان ملل برای تحریم مجدد ایران نوشت: عملکرد رییس‌جمهور امریکا نشان می‌دهد او به این نتیجه رسیده که وجود یک ایران هسته‌ای، امری اجتناب‌ناپذیر است‏.‏
اما جشن هسته ای امسال در حالی برگزار می شود که جمهوری اسلامی ایران در روزهای 28 و 29 فروردین ماه میربان اجلاس بین المللی خلع سلاح با شعار " انرژی هسته ای برای همه، سلاح هسته ای برای هیچکس" خواهد بود.

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 1043980