دولت دکتر احمدی نژاد کارهای خوبی انجام داد که  قابل انکار نیست و نمی توان حتی آنها را به راحتی شمرد!
احتمالا یادتان هست که دکتر عارف در مناظره سوم به ستاد نانو که در دوران دولت اصلاحات شروع به کار کرد با افتخار اشاره کردند.
داشتم اخبار را مرور میکردم به این خبر برخورد کردم که "تا سال 84 تنها یک ستاد با عنوان ستاد توسعه فناوری نانو فعال بود که طی پنج سال اخیر 10 ستاد دیگر در این معاونت (علمی و فناوری) راه اندازی شد"
خلاصه دیدم در این اوضاع که حجت الاسلام و المسلمین روحانی در زمان قبل از احراز صلاحیتها شاید به شوخی (!!!) گفته بود مگر دولت نهم و دهم نقطه قوتی هم دارد می توان و باید یاد خود و دیگران و بخصوص مسئولین جدیدمان بیاندازیم که قدر نشناسی را تمرین نکنیم که چه بسا فردا نوبت ما باشد!
 
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اجرای 27 طرح کلان ملی فناوری و نوآوری با اعتباری بیش از 210 میلیارد تومان طی چند سال گذشته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هماهنگی سایر دستگاه ها خبر داد.

خانم سلطانخواه با بیان این‌که در سال 84 صادرات کالا و خدمات دانش بنیان کشور 161 میلیون دلار بود، تصریح کرد: این در حالی است که در سال 91 علیرغم تحریم‌های دشمن میزان صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان به 900 میلیون دلار رسید. (حدود پنج و شش دهم برابر!)
به گفته وی، رشد صادرات کالا و خدمات دانش بنیان در سال 91 نسبت به سال 90، 8.6 درصد بوده است.
البته من میدانم که احمدی نژاد، هر قدر هم خوب کار کرده و خدمات قابل توجهی را ارائه داده باشد، اما باز هم عده ای، فقط ظاهر را که، فعلا وضعشان خوب نیست، می بینند و سیاسیون هم از این فرصت، برای تخریب رقیب، بچنگ آوردن کرسیهای نوکری و خدمت به مردم،کمال استفاده را می کنند!!!
دکتر احمدی نژاد وقتی تصمیم گرفت طرح هدفمندی یارانه ها را اجرا کند میدانست که این کار یک نوع عملیات انتحاری برای دولتش محسوب میشود و فشاری که در این جراحی واجب اقتصادی بر مردم میاید، باعث ایجاد موج منفی نسبت به او خواهد شد! به ویژه اینکه هدفمندی بنزین را هم انجام داده بود!

مطمئن باشید اگر دولت دهم دست به این کارهای مهم، که سالها زمین مانده و یک آرزوی بزرگ بود، نمیزد، میتوانست با کمال آرامش، دولت را تحویل نفر بعدی دهد! بخصوص که احمدی نژاد در دولت دومش با رشد قابل توجه آرا مواجه شد، که نشان از افزایش محبوبیتش بود! (حدود 26 درصد!). البته من قبول دارم که او در مدیریت طرح هدفمندی، خوب عمل نکرد و باعث شد وضع تولید پا به پای نقدینگی رشد نکند و موج تورمی ایجاد شود، ولی هرگز نباید از هماهنگی عده ای در داخل، با دشمنان خارجی، برای تغییر محاسبات مردم، غافل شویم! آنهایی که با استفاده از ضعف عملکرد دولت، معیشت مردم را گرو گرفتند، تا به خیال خود، اصلاحطلبها و در راس آنها هاشمی رفسنجانی را به قدرت بازگردند! خدا این تشنگان خدمت (شما بخوانید قدرت!) را بی اجر و مزد نمیگذارد؛ که با فشار و ایجاد هزینه برای مردم و نظام، طی چند سال اخیر، خواستند بگویند سهمشان در نوکری مردم(!!!) کم شده و اصلا راضی نیستند!!!! اما غافل از اینکه مردم ایران بسیار زرنگتر از این حرفها هستند و دست خدا بالای همه دستهاست!
یک اشتباه بزرگ دولت احمدی نژاد، مثل دولتهای قبلی، تلاش برای بقا و تثبیت قدرت بود، که خود بهانه ای مناسب برای منتقدین و ایجاد ذهنیت منفی در مردم شد!
به هر حال فعلا منتظریم ببینیم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با دولت فراجناحی خود برای ملت چه می کند!