بسیار خوب!
اول، تبریک به نظام اسلامی که دموکراسی واقعی را به نمایش گذاشت و بار دیگر نشان داد تقلبی وجود ندارد و همانطور که از دل دولت اطلاحات خاتمی، یک دولت شبه اصولگرایی با ریاست احمدی نژاد بیرون آمد امروز هم یک دولت شبه اصلاحطلب با ریاست روحانی بالا آمده است!
همچنین تبریک به رهبر و امام شیعیان جهان حضرت امام خامنه ای که با هوش  و ذکاوت خود، رای تائید نظام و سند رسوایی دروغگویان مدعی تقلب را، از ملت ایران گرفتند و نشان دادند که ادعای آزاد نبودن انتخابات کاملا بی اساس و نشانه بی بصیرتی و غرضورزی عده ای قلیل بود!

دوم، تسلیت عرض میکنم به اصولگرایانی که با محاسبات غلط، نتوانستند به یک نامزد واحد برسند.
البته باز هم به معرفتشان که بدون عربده کشی و فریاد تقلب تقلب، به رئیس جمهور جدید تبریک گفتند!


و اما محتوای این رای...
در واقع دهنکجی به احمدی نژاد و بی تدبیری و قانونگریزیهای او بود. شبیه این اتفاق در پایان دولتهای هاشمی و خاتمی هم افتاد و مردمی که شدیدا از عملکرد آنها ناراحت بودند به نقطه مقابل جریان موجود، به امید تغییر شرایط، رای دادند! مردم از احمدی نژاد 84 نسبتا راضی بودند برای همین رای 24 میلیونی را در دور دوم به او دادند. ولی مسائلی پیش آمد که شاید بعدا مطالبی درباره اش بنویسم!

فعلا مهم جشن پیروزی عمل به تکلیف است. ما به پیروی از فرمایش امام خامنه ای در روزهای آخر قبل از رای گیری که فرمود: "  من توصیه‌ى اوّل و اهمّم حضور در پاى صندوقهاى رأى است؛ این از همه چیز مهم‌تر است براى کشور." پای کار آمدیم و حالا نوبت دولتمردان است و لیست بلند وعده هایشان، آن هم زیر نظر چشمان تیزبین ملت ایران!