سگ گله به شدت پارس میکرد و بچه ها هم سر به سرش می گذاشتند!
توی ویلچیر نشسته بودم و پسر خاله ام و چند تا از بچه های فامیل چند قدم جلوتر داشتند مثلا با سگ بیچاره دعوا میکردند، ده دوازده سالمان بیشتر نبود، منم تماشا می کردم!
 این ماجرا درس مهمی لااقل برای من داشت و آن زمانی بود که پسر خاله ام یکی دو قدم عقب گذاشت تا به من چیزی بگوید و ناگهان همه چیز بهم ریخت!
 مهدی نترسیده بود و قصد عقبنشینی نداشت ولی سگ تصور دیگری داشت، این طبیعت حیوانات است. به محض اینکه احساس می کنند طرف مقابل ترسیده یا ضعیف شده حمله می کنند.
خدا را شکر بزرگترها حواسشان بود و کسی آسیب ندید ولی ما خوب فهمیدیم که ظاهر عمل هم به اندازه نیت آن می تواند مهم باشد و باید به جوانب مختلف هر کاری خوب فکر کرد.
امروز ما مقابل سگهای صهیونیست قرار گرفته ایم و با هر نیتی اگر رئیس جمهوری انتخاب کنیم که برداشت شود می خواهیم تغییر رفتار دهیم دیگر تا بیاییم وضع را به شرایط قبلش برگردانیم کلی خسارت متحمل می شویم!
به قول استاد حجت الاسلام پناهیان : « امیدوار هستم خداوند متعال دل‌ها را هدایت بکند به آنچه که مصلحت نظام جمهوری اسلامی هست و این انتخابات مای? افتخاری باشد در مقابل استکبار جهانی و واقعاً از ما ناامید بشوند، بگویند ما بعد از این‌همه فشار، اینها رفتند مقاوم‌ترین فرد را انتخاب کردند مقابل ما گذاشتند.»