عجیب مرا یاد دوری و فرار از امام علی می اندازند- آنان که از جلیلی روی گردان شدند البته این یک مقایسه بین امام علی (ع) و دکتر جلیلی نیست الکی شلوغش نکنید این متن یک احساس درونی و یک درد است فقط همین!
وقتی میبینم همه به بهانه رفاه و از سر تنبلی میخواهند به نوعی از آرمانها کوتاه بیایند دوباره میخواهند مالک اشتر را از نزدیک خیمه معاویه برگرداند و یا مثل جنگ خیبر از ترس جان به زمین بچسبند و یا به بخاطر جوانی، سازش ناپذیری، دوری از سیاسیکاری و باندبازی، اصلح را قربانی کنند، حالم بهم میخورد!
  اگر شما خرازیها را ساختید که نساختید بیاد بیاورید چطوری جلوی گلوله ها ایستاده بود تا یاران ترسیده اش را به یاد حیدر کرار بیاندازد!
شما اگر روزی فرمانده بچه بسیجیها بودید چرا امروز وضع مالیشان را دستمایه رای خود میکنید، خجالت نمیکشید؟!
ملت ایران قرنها با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند ولی شما عزتشان را مایه جاه طلبی خود کرده اید، آقای قالیباف!؟
آقای روحانی! ما کی از دشمن ترسیدیم که شما با غربیها بر سر حقوق و آبروی ما معامله کرده اید و افتخارتان فرار از شروع جنگ است!!! امریکا اگر ذره ای امید به پیروزی در جنگ داشت بجای هزینه در عراق و افغانستان مستقیم به ایران حمله میکرد! آقای روحانی! آنها دو کشور همسایه ما را برای منافع مادی و همچنین جلوگیری از نفوذ انقلاب ایران در آنها گرفتند نه محاصره و بعد حمله به ما!
خجالت بکشید و از خود بپرسید آن روزها که برای شما صف میکشیدند و کف میزدند و دوستتان داشتند دلیلش چه بود و امروز چه کسانی از ما عصبانی هستند و چرا ؟!! آقایان ولایتی، روحانی و عارف یادمان نرفته که چگونه داشتند فرهنگمان را پوست میکندند دوستانتان! مگر حقوق یک ملت لیوان آب است که در بازار سیاست بر سر آن چانه میزنید که نه صد تومان شما و دو تومان من پنجاه تومان خیرش را ببینی!!!! اینطوری به امانتی که امام و ملت به شما سپرده بودند متعهد بودید؟! آن را کالا و ابزار برای بازیهای دیپلماتیک آن هم از نوع غربی می پندارید؟!
دولتهایی را ارزو دارید که ملتهایشان را به خاک سیاه نشاندند؟ همین ترکیه را میخواهید یا فرانسه و انگلیس را؟! دولت پول پرست و نژادپرست امریکا با جنبش نود و نه درصدی بهتر نیست؟ اوج تمدن جهان لیبرال؟ آقای روحانی خانه کدخدا را میگویم!
برای ما روشن است که بعضی از شما دوستان هژمونی غرب را پذیرفته اید و شاید اگر کسی مثل امام خمینی (ره) نبود تا با ساختار شکنی در سبک مبارزه و شکل دهی به انقلابی نوین راه را باز کند چون شمایی امروز در طراز ریاست جمهوری جلوی ما نمی نشست! کجایند مردان بی ادعا!
جلیلی به خود دعوت میکند یا شما؟
جلیلی که تدریجی مدارج ترقی را طی کرده و صداقت و سلامتش را در این مسیر ثابت کرده و مورد اعتماد امام، نظام و ملت بوده و هست باور کنم یا بعضی از شما که یا برای ریاست، خیز هشت ساله و بلکه بیشتر برداشه اید یا دوران عقبنشینیهایتان زبان زد خاص و عام است؟
کسی را باور کنم که خود را به پیروی از امام (ره)، حامی مستضعفین جهان میداند یا آقای رضایی را که میگوید من یک ریال کمک کنم یک ریال میگیرم؟؟؟؟ آقای رضایی یادتان که هست؟؟ شما مثلا مرد جنگی و باید بدانی که خرج سوریه و لبنان کردن یعنی حفاظت از مرزهاای انقلاب! مثل اینکه اقتصاد، شما را اهل چرتکه کرده است!
مرد ارام میدان، دکتر غلامِ علی! (!!!) وسوسه کدام ارامش ترا گرفته که در این هنگامه طوفان رای میشکنی؟ شما امروز به جانبازی جوان که در جایی شنیدم او را از خود انقلابیتر میدانید نمیتوانید اعتماد کنید؟ شما خود در انتخاب یاران ائتلافتان گل کاشتید!! امان از دنیای سیاست، امان!!!
ملت، جوان شجاع میخواهد، که بفهمد دنیا عوض شده، ما را به دورانهای قبل باز نگردانید!
ای رجال مذهبی و مدیران مدبر چگونه خود را ولایی میدانید که برخلاف نظر ولایت، یا سیاهنمایی میکنید یا با نقد غیر منصانه ی آن بخش از سیاست خارجی که ایشان بارها تائید فرموده اند، عوامفریبی میکنید و پالس دوستی و تغییر برای شیاطین ارسال میکنید! این کشورهای همسایه که برایشان یقه پاره میکنید همین اخوان سعودی نیستند که مهاجرانی دارد برایشان شعر میخواند؟؟؟
وای بر مردمی که بخاطر دنیا و ترس از فقر امید مستضعفین جهان را ناامید کنند. به محمد (ص) رسول پاک خدا قسم، راه رسیدن به دنیا هم، مقاومت و پایداری بر سر اسلام و ارزشهای ناب اسلامی است . دنبال  جمع دنیا و اخرت نباشید که مثل اینست که همزمان بخواهید هم به غرب بروید و هم به شرق!!!  ملت بدانند دنیا فقط و فقط وسیله است نه هدف! به بهانه اقتصاد انتخاب نکنند، که حتی ممکن است نیت این عبادتشان قرب الهی نباشد! نگاهتان به اصل رضای خدا باشد.
خیلی از مشکلات تقصیر خودمان است که تنبل شدیم و میخواهیم کسی بیاید و یک تنه بدود و پروژه افتتاح کند اگر هم دیر شد عذرخواهی کند!!
همین توقع عجیب باعث شده کسانی مثل شهردارهای تهران خود را رئیس جمهور ببینند!
کدام اصلح اند؟ رئیس جمهور ی که مدیر استراتژیک باشد و با فکری باز و مبتکر با باور عمیق به کارامدی اسلام در تمام عرصه ها و اعتقاد به توان بی پایان مردم، یا کسانی که میخواند ارزشها و ارمانها را در حد سود و منافع مادی کوچک کنند و یا مثل یک شهرداری بزرگ به مملکت نگاه میکنند و یا حتی همه چیز را در وزارت خارجه و دوستیهای قدیمی شان با فلانی و فلانی میبینند و یا تمام مشکلات را میخواهند از سوراخ سوزن تورم رد کنند  و اقتصاد صرف را ضامن پیروزی میدانند!؟
اما باید دقت کنیم و مراقب باشیم که در یکسال گذشته عده ای با کمک سرمایه داران و نفوذی که دارند بازار را بهم ریختند و با کمک خارجیها اقتصاد را گروگان گرفتند تا جهت امت اسلام را عوض کنند زیرا ایران راس انقلابهای جهان است و تنها راه تغییر معادلات منطقه ای و جهانی، حذف مردم ایران از عرصه مقاومت است!
فیلم مهاجر حاتمیکیا را یادتان هست اواخر داستان یک بسیجی در مسیر پهباد مهاجر میدوید تا باند پروازش را از موانع پاک کند تا بتواند پرواز کند. آنکس که باید کار کند ملت است و نماینده مردم باید راه را باز کند و ساختارهای دست و پا گیر و فرصت سوز را از میان بردارد. او قرار نیست جای ما کار کند و تصمیم بگیرد او زمینه تصمیمگیری صحیح را برای مردم فراهم میکند و نقش حمایتی و نظارتی دارد. این درکی است که تا بحال رئیسجمهورهایمان به آن نرسیده اند! همه ابتدا شنا در استخر قیر را می پذیرند و بعد میخواهند زور بازویشان را به رخ بکشند که من بهتر شنا خواهم کرد!!!
انتخاب اصلح یک تکلیف عقلی و شرعی است؛ مراقب باشیم!