سلام

نمی دونم دوستان از متن قبلی چی می خوان و فکر می کنند باید چی بفهمند که اینقدر براشون مبهمه ! نکند فکر کردند منم معتاد شدم!!! ؟ نه بابا ! اگر هم معتاد شده باشم از بدترین نوعشه یعنی اعتیاد به روزمرگی!!

 وقتی اون متن کوتاه رو نوشتم داشتم به تواناییهای انسان فکر می کردم و اینکه، عمر خیلی کوتاهه! و بعضیها مفت می بازند! شاید اگر به آدمهایی که خودشون رو با یکی از انواع مواد مخدر و نابودگر روح و جسم می کشند می گفتی بیا یک هفته مجانی خیابونها رو جارو کن یا ده تا درخت بکار یا هر کار دیگه، عمرا کار نمی کردند!! می گفتند وقت و انرژی و جونم رو بگذارم که چی ؟!!! بیگاری کنم مگه مغز خر خوردم؟!! عمرا...!!! اما ببین، عین آب خوردن هم وقت و عمر، هم توان و انرژی، هم سرمایه و پولشون رو هدر می دهند و با بدترین وجه اجتماعی در اوج ذلت و خواری می میرند! نه سودی برای خود و خونوادشون دارند نه برای جامعه!

وقتی می بینم که حضرت علی علیه السلام وقتی کار خاصی نداشتند و به تعبییر ما کار مهمتری از دستشون بر نمی آمده بی کار نمی موندند و مثل یک کارگر ساده به کندن چاه آب و کشاورزی می پرداختند .

مشکل اینجاست که جوونهای ما خوشگذرون شدند دنبال خوشیهای زود گذرند و وقتی که بهش می رسند درست همیجاست که می چسبند به زمین و بتدریج فلج می شوند !!

بگذریم ، این بحث اعتیاد از آن بحث‌هایی است که پایان ندارد ! بی خیال !!! (آدم فضایی ها ، مواظب سوپرترانزیستورتون باشید !!!!!)